vrijdag 9 januari 2009

Weer schaatsen!










Vandaag hebben Vin en ik Julia naar school en Yuri naar de creche gebracht en gelijk doorgereden naar A'dam Noord. Ten noorden van de stad is de natuur geweldig. Zomer en winter.
We hebben anderhalf uur geschaatst. Het was echt heerlijk. De zon scheen, het ijs was helemaal glad en het was nog heel rustig om half 10. Onderweg een warme chocomelk bij een "koek en sopie"
(zo heet dat, had ik nog nooit van gehoord) De laatste keer voor mij op natuurijs was in Voorschoten. Ik heb nog les gehad op de Jaap Eden baan in A'dam dus kon vandaag aardig meekomen want ik had vroeger nog nooit op nooren geschaatst. Ik kan niet wachten om weer te gaan!

4 opmerkingen:

Marisa zei

Mooie foto van Vincent...ziet er als een professionele schaatser uit. Hmmm, nou mis in NL wel even....

Shareen zei

Ja, Vincent kan echt heel goed schaatsen. Echt helemaal door de knieen en voorover gebogen. Mooi he dat landschap ook! Zeker door die zon erbij want anders is het echt heel anders hoor!

Gentle Parrot zei

even testen, want het wil maar steeds niet lukken om een reactie te plaatsen.

Gentle Parrot zei

okay...het is gelukt..ajooo